Teknisk förvaltare till Cemi i Stockholm
Cemi växer och utökar sin styrka i Stockholm med en erfaren och kundfokuserad teknisk förvaltare. Vi på Isaksson Rekrytering har därför fått i uppdrag att hitta dig som brinner för teknik, fastigheter och människor. Det här passar dig som vill ha en tjänst med goda utvecklingsmöjligheter.
Om Cemi
Cemi erbjuder tjänster inom fastighetsförvaltning, entreprenadverksamhet, mark & trädgård samt drift och skötsel av bad och friskvårdsanläggningar. Våra kunder är främst kommuner, bostadsrättsföreningar och fastighetsbolag. Cemi AB ingår i PHM Group som nu blivit den största aktören i hela Sverige gällande fastighetsförvaltning, bestående av 7000 medarbetare och en omsättning om 7Mdkr. Besök gärna vår hemsida för mer information www.cemi.se.
Ditt uppdrag som teknisk förvaltare
Som teknisk förvaltare hos Cemi arbetar du för att på bästa sätt uppfylla kundens målsättning i förvaltningsavtalet. Du kommer att vara en nyckelperson i vår verksamhet med ett direkt kundansvar. Du ansvarar främst för att driva och utveckla tilldelade fastigheters tekniska underhåll avseende drift, renhållning, säkerhet, återvinning, ekonomi, energibesparing på kort- och lång sikt samt uppfylla kundernas kvalitets- och miljömål. Rollen innebär ett nära internt samarbete och tillsammans tar ni fram och arbetar efter planer för varje enskild fastighet för att uppnå bästa möjliga resultat för affären och kunden. Du utgår från huvudkontoret i Solna och det förekommer även resor till annan ort i tjänsten.
Dina arbetsuppgifter:
-
Planera, fördela, leda, följa upp, följa upp, dokumentera och kvalitetssäkra vår leverans av tillsyn, skötsel och avhjälpande underhåll
-
Driva arbetet med att uppnå kunden energieffektiviseringsmål
-
Kontinuerligt bedriva kundvård gentemot kunder och hyresgäster
-
Stötta och bidra med kompetens och erfarenhet i uppdragsgivarnas planerade underhållsarbete
-
Utföra arbetet i nära dialog med kunden och väl följa upp kostnader för utförda arbeten
-
Upphandla, planera och projektleda arbeten som utförs av sidoentreprenörer
Vem söker vi för tjänsten?
Som person är du självgående, engagerad och har ett personligt driv. Du är en god administratör som är strukturerad och har lätt för att planera och organisera ditt arbete. Din roll innebär att du har många olika kontaktytor, både internt och externt, och det är därför viktigt att du har god social förmåga och lätt för att samarbeta. Du har ett affärsmässigt sinne och en hög servicekänsla. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper då du arbetar i en serviceorganisation.
Vi önskar även att du har följande kvalifikationer och erfarenheter:
-
Utbildning inom fastighetsförvaltning, drift- och fastighetsteknik eller annan inriktning som bedöms relevant för tjänsten
-
Flerårig erfarenhet av rollen som teknisk förvaltare och gärna arbetat med både bostäder och kommersiellt
-
God erfarenhet och kunskaper inom fastighetsteknik, drift och underhåll
-
Kundkontakt och ansvar för leverans mot kund
-
God data- och systemkunskaper
-
Flytande i svenska tal och skrift
-
B-körkort
Vi ser det som meriterande ifall du har arbetat med projekt och projektledning, gärna teknisk inom VVS.
Vi erbjuder
Välkommen till en attraktiv arbetsplats med familjär stämning och stort eget ansvar. Vi erbjuder dig ett spännande och varierande arbete i en organisation med engagerade medarbetare. Vår företagskultur präglas av ständig utveckling, egna initiativ och engagemang.
Kontaktuppgifter och ansökan
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Isaksson Rekrytering för Cemis räkning, vilket innebär att du kommer att bli anställd direkt av Cemi AB. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Isaksson Rekryterings rekryteringskonsult Frida Lundqvist på telefonnummer: 073-526 33 29 eller via e-post: frida@isakssonrekrytering.se.
Vi ser fram emot din ansökan via annonsen. Vi tar inte emot ansökningarna via e-post.