Förvaltningsansvarig till fastighetsbolag i Stockholm
Förvaltningsansvarig till fastighetsbolag i Stockholm
Vill du ta nästa steg i karriären och utvecklas i en spännande roll som förvaltningsansvarig? Vi söker dig som vill vara med och skapa de bästa förutsättningar för vår kunds framgång genom förvaltningsarbete i världsklass! Du bör tidigare ha arbetat i en liknande roll i fastighetsbranschen och som chefsstöd. Välkommen med din ansökan redan idag!
Om tjänsten som förvaltningsansvarig
Som förvaltningsansvarig hos vår kund kommer du främst ansvara för frågeställningar som rör fastigheter och hyresgäster I Stockholm samt agera stöd till VD och ordförande. Du kommer självständigt driva och ansvara för arbetet med den löpande förvaltningsarbetet samt vara delaktig i att utveckla kundens processer och rutiner.
Exempel på ansvarsområden och arbetsuppgifter:
-
Löpande förvaltningsarbete och hantering av kundärenden
-
Hantera och uppdatera hyreskontrakt med kontraktsskrivning, uppsägningar, inflyttning, byten och fordonsplatser
-
Agera stöd och upprätta rapporter till VD och ordförande samt arbeta med olika typer administrativa uppgifter
-
Säkerställa att rätt information är på plats i verksamhetssystemet Vitec
-
God ordning i verksamheten och på kontoret
Tjänsten är tillsvidare på heltid med utgångspunkt från huvudkontoret i Stockholm City.
Vem söker vi?
För att lyckas i rollen som förvaltningsansvarig behöver du vara administrativt kunnig, serviceinriktad och har en mycket god kommunikationsförmåga. Du kan med lätthet anpassa din kommunikation till mottagaren. Du har en professionell inställning och är duktig på att strukturera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Som person är du driven, initiativtagande och har ett kvalitetsfokus i utförande av dina arbetsuppgifter. Vi ser även helst att du tycker om självständigt arbete såväl som samarbete med andra.
Kompetensprofil
-
Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom ekonomi
-
10–15 års relevant arbetslivserfarenhet från en liknande tjänst inom fastighetsförvaltning
-
Arbetat på ett mindre företag, där arbetsuppgifterna kan variera från högt till lågt
-
Goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel
-
Goda kunskaper i Vitec eller motsvarande hyressystem
-
Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift, såväl på svenska som engelska
Kontaktuppgifter och ansökan
För att söka tjänsten skickar du in CV via annonsen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Ira Isaksson via e-post: ira@isakssonrekrytering.se eller telefonnummer: 070-485 75 59. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Isaksson Rekrytering & Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, bygg och teknik. Isaksson Rekrytering & Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är medlemmar i Byggföretagen, (f.d. BI). För mer information https://www.isakssonrekrytering.se